Scooter-cars (ENV 3-wheelers) from startup Nimbus from 🇺🇸 USA
-
-
Kaiken kaikkiaan se näyttää erittäin hyvältä, se ei vain näytä olevan kovin vakaa kulmissa.
--
All in all, it looks very good, it just does not seem to be very stable at the corners.
-
@ava Did you see the Halo X model? It supports 0.93 g max lateral acceleration in corners using its Nimbus Balance
system.
-
This post is deleted! -
En ole asiantuntija, mutta ulkopuolelta skootteri näyttää liian futuristiselta, jos käynnistät tällaisen käynnistyksen kaduilla, luulen, että ihmiset valitsevat edelleen tavanomaiset demokraattiset sähköskootterit tai autojen jakamisen.
--
I’m not an expert, but from the outside the scooter looks too futuristic, if you launch such a launch on the streets, I think people will still opt for conventional democratic electric scooters or car-sharing.
-
Onko tuollaisia nyt siis rantautunut USA:an. Tosi pienen näkönen kulkuväline, mahtuuko tonne edes isompi ihminen? Miten nopeesti kulkee, tarviiko noihin korttia? Kylläpä jännää jos noita saataisiin joskus Suomen katukuvaan, ihan ku jostain scifi-leffasta suoraan otettu
Oon kyllä sinänsä tutustunu hyvin näihin sähkökulkuvälineisiin ku oon ostanu sähköpotkulaudan itelleni ja mennyt sillä monia reissuja ympäri kaupunkia. evxstore.com oli sivu mist löysin omani. Noilla skootteriautoilla on näköjään tommonen sovellus, toimiiko ne siis samoilla toimintaperiaatteella kuin kaupungin sähköpotkulaudatkin että on sellanen juoksevan kulun sovellus? Vähän epäilyttää tommosen murokipon turvallisuus jos noilla saa ajaa autoteillä.